Marmarabirlik’in son 5 yılda yüzde 77 büyüyerek, saniyede 1 kilo 160 gram ürün satışıyla ambalajlı pazarın yüzde 70`ine sahip olduğu açıklandı.

Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, Marmarabirlik`in son 5 yıldır Ar-Ge yatırımları ve ürün çeşitliliği ile birlikte satışlarını artırdığını belirtti. Özellikle yerel zincir marketlerin de satış ağına dahil edilmesiyle artık her eve Marmarabirlik ürünü girmeye başladığını söyleyen Hidamet Asa, Marmarabirlik`in 2015 yıl sonu itibariyle saniyede 1 kilo 160 gram ürün satışıyla ambalajlı pazarın yüzde 70`ine sahip olduğunu açıkladı. Asa, “32 bin üretici ortağımızın daha fazla kazanması için 365 gün 24 saat üretim yapıyoruz. Saniyede 1 kilo 160 gram ürün satışı yapmış oluyoruz ki, bu rakamlar Marmarabirlik`in kurulduğu günden bu yana ulaştığı en yüksek satış rakamlarıdır” dedi.

BİLRİĞİN HEDEFİ 350 MİLYON LİRA

Bu yılki satış rakamlarını, ambalajlı zeytin ve özellikle zeytinyağında en az yüzde 10 artırarak, 350 milyon liraya ulaşmayı amaçladıklarını söyleyen Asa, “2017 yılı sonunda ise 45 bin tonluk satış rakamına ulaşmayı hedeflemekteyiz. İhracatta da yine 2016 yıl sonu hedefimiz 6 bin 500 tonluk satış rakamlarına ulaşmaktır” diye konuştu.

YORUM YAZIN

  • (gizli tutulacak)