liste cote et match fdj liste cote et match fdj liste cote et match fdj liste cote et match fdj application parions sport application parions sport pmu parier en ligne liste de parions sport liste de parions sport cote au foot cote au foot cote au foot tΩlΩcharger parions sport tΩlΩcharger parions sport tΩlΩcharger parions sport tΩlΩcharger parions sport jetx jeux jetx jeux jetx jeux betradar finalbahis ajaxbet plinko france plinko france plinko france plinko france plinko france jeux du poulet demo jeux du poulet demo mystake jeux du poulet mystake jeux du poulet casino dice casino dice casino dice casino dice casino pour francais lirabet pusulabet tulipbet tulipbet tulipbet tulipbet tulipbet tulipbet lirabet lirabet lirabet lirabet masterbetting masterbetting pusulabet pusulabet pusulabet pusulabet pusulabet dinamobet dinamobet meilleur site casino en ligne francais meilleur site casino en ligne francais casino en ligne sur casino en ligne sur casino serieux casino serieux jeux casino reel site de jeux casino en ligne casino en ligne fiable francais casipol diyarbet diyarbet etabet etabet etabet yanbahis betfokus lordbahis lordbahis parobet meilleur site de jeux casino en ligne twinplay istanbulbahis pin-up ligobet mobil 1xbet üyelik bizbet üyelik grandpashabet giriş betgoo rexabet casino sΩrieux elexbet etorobet etorobet etorobet surfbet limrabet betbey trendbet aspercasino aspercasino aspercasino restbet pasgol betebet starda süpertotobet betandreas betbaba betwinner atlantisbahis dumanbet

Asa’dan üreticiye çağrı!

EKONOMİ, MANŞET

Başkan Asa, “Önümüzdeki kampanya dönemini yeni bir milat olarak kabul ediyoruz. Marmarabirlik bu yıl yağlık zeytin dahil 60 bin ton ürün almayı hedeflemektedir” dedi. Asa, üretici ortakları, düzenli ürün teslimatı yaparak kooperatifine sahip çıkmaya çağırdı.

Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, 2015-2016 ürün alım kampanyası için hazırlıklara başladıklarını belirterek, Marmarabirlik’in bu yıl yağlık zeytin dahil 60 bin ton ürün almayı hedeflediğini açıkladı. Asa, “Düzenli ürün teslim edildiği sürece her kalibreden dengeli stok oluşturulacak, dengeli stoklar da satışlara olumlu yansıyacaktır. Bu nedenle ortaklarımızın düzenli ürün teslimatında bulunarak kooperatiflerine sahip çıkmaları büyük önem taşımaktadır” diye konuştu.
Marmarabirlik teknik ekibinin, kampanya döneminden önce kooperatif bölgelerinde rekolte tespit çalışmaları yapmak üzere incelemelerde bulunduğunu vurgulayan Asa, elde edilen verilerin, ürün hasadına ilişkin takvim planına ışık tutacağını söyledi. Asa, önümüzdeki süreçte rekolte beyanları alındıktan sonra ürün alım kampanyasının startının verileceğini bildirdi.

“ORTAKLARIMIZIN AYRICALIĞI VAR”
Asa, hiçbir tarım ürününde, bir önceki yılın fiyat garantisinin korunduğu bir sistem olmadığına da dikkat çekerek, Marmarabirlik’in her kampanya döneminde, bir önceki yıl açıklanan fiyatların altına inmediğini ve zeytin üreticisinin bu konuda ayrıcalığa sahip olduğunu söyledi. Başkan Asa, “Marmarabirlik olarak her kampanya döneminde bir önceki yılın fiyat garantisiyle ürün alım fiyatlarını açıklıyoruz. Hangi tarım ürününde bu garanti var? Üreticilerimiz kurumlarına sahip çıkmalı ki bu fiyatlar daha da yukarı çekilebilsin” dedi.

“ÜRETİCİ-TÜKETİCİ DENGESİ KORUNMALI”
Başkan Asa, ülke genelinde yağlık zeytin fiyatları konusunda birbirinden farklı ve asılsız söylentiler olduğuna da işaret ederek, Marmarabirlik’in alım fiyatlarını, üretici-tüketici dengesini koruyarak belirleyeceğini kaydetti. Sürdürülebilir bir kazanç için üreticinin emeğini gözetirken, tüketicinin durumunun da göz önüne alınması gerektiğini ifade eden Asa, şöyle devam etti:
“Ürün almak çok kolay, önemli olan ürünü satmak. Marmarabirlik’in geçmişte en büyük problemlerinden biri düzenli satış yapamamaktı. 2009 yılında ortalama 23 bin tonlar seviyesinde olan ürün satış miktarımızı, bugün 40 bin tonlar bandına çekerek, yüzde 80’lere varan artış trendi yakaladık.

“5 YILDIR SÖZÜMÜZÜ TUTUYORUZ”
Marmarabirlik olarak attığımız her adımda üçlü dengeyi düşünmek zorundayız. Üretici-Marmarabirlik ve tüketici dengesini koruyamadığımız takdirde büyük sıkıntılarla karşı karşıya kalabiliriz. Sadece bir yıllık kazanç olarak düşünmemek gerekir. Son 5 yılı genel olarak değerlendirdiğimizde, Marmarabirlik olarak ne söylediysek sözümüzü yerine getirdik. Bu kampanya döneminde de yine ortaklarımızın kooperatiflerine ve Marmarabirlik’e güvenmelerini bekliyoruz. Geçmiş kampanya dönemlerinde, verdiğimiz sözleri yerine getirmiş olmamız, bu güvenin en önemli teminatıdır.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.