liste cote et match fdj liste cote et match fdj liste cote et match fdj liste cote et match fdj application parions sport application parions sport pmu parier en ligne liste de parions sport liste de parions sport cote au foot cote au foot cote au foot tΩlΩcharger parions sport tΩlΩcharger parions sport tΩlΩcharger parions sport tΩlΩcharger parions sport jetx jeux jetx jeux jetx jeux betradar finalbahis ajaxbet plinko france plinko france plinko france plinko france plinko france jeux du poulet demo jeux du poulet demo mystake jeux du poulet mystake jeux du poulet casino dice casino dice casino dice casino dice casino pour francais lirabet pusulabet tulipbet tulipbet tulipbet tulipbet tulipbet tulipbet lirabet lirabet lirabet lirabet masterbetting masterbetting pusulabet pusulabet pusulabet pusulabet pusulabet dinamobet dinamobet meilleur site casino en ligne francais meilleur site casino en ligne francais casino en ligne sur casino en ligne sur casino serieux casino serieux jeux casino reel site de jeux casino en ligne casino en ligne fiable francais casipol diyarbet diyarbet etabet etabet etabet yanbahis betfokus lordbahis lordbahis parobet meilleur site de jeux casino en ligne twinplay istanbulbahis pin-up ligobet mobil 1xbet üyelik bizbet üyelik grandpashabet giriş betgoo rexabet casino sΩrieux elexbet etorobet etorobet etorobet surfbet limrabet betbey trendbet aspercasino aspercasino aspercasino restbet pasgol betebet starda süpertotobet betandreas betbaba betwinner atlantisbahis dumanbet

Zeytin üreticisinin umudu Marmabirlik’in hedefi Rusya pazarı

EKONOMİ

Marmarabirlik, Moskova Prodexpo 2017 Fuarı’na katılarak, kuru sele ve az tuzlu ürünleriyle fark yarattı. Asa, “Rusya, 90 bin ton sofralık zeytin ithalatıyla önemli bir hedef pazar. Amacımız Rusya’nın önde gelen marketlerinde yer alarak satışlarımızı artırmak” dedi.

 Marmarabirlik, Rusya ile ilişkilerin düzelmesinin ardından Moskova Prodexpo 2017 Fuarı’na katılarak, kuru sele ve az tuzlu ürünleri ile ziyaretçilerden büyük ilgi gördü. Zeytin ve zeytinyağı sektöründe dört kez ihracat şampiyonu olan Marmarabirlik, Prodexpo 2017 Uluslararası Gıda ve İçecek Fuarı’nda ziyaretçilere doğal yöntemlerle üretilen Marmarabirlik ürünlerini tanıttı. Marmarabirlik standını çok sayıda firma temsilcisi ve tüketici ziyaret ederek tadım yaptı. Moskova Expo Center’da 24’üncüsü düzenlenen fuara, 57 ülkeden 2 binin üzerinde firma katılırken, 29 ülke milli katılım organizasyonu ile yer aldı.

Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, Rusya ile ilişkilerin düzelmesinin ardından iki ülke arasındaki ticari ilişkilerin de hız kazanacağına işaret etti. Asa, fuarın Marmarabirlik’in Rusya’da bilinirliğini artırmak ve Gemlik tipi zeytini tanıtmak için önemli bir fırsat olduğunu belirterek, fuarda özellikle az tuzlu ve kuru sele ürünlerin dikkat çektiğini söyledi.

RUSYA’DA FİYAT AVANTAJINA SAHİBİZ

Başkan Asa, Rusya’nın Türkiye için çok önemli bir pazar olduğuna dikkat çekerek, şöyle konuştu: “Rusya, 90 bin ton sofralık zeytin ithalatıyla büyük potansiyele sahip önemli bir hedef pazar. Yaptığımız incelemeler neticesinde, Rusya pazarında fiyat konusunda rekabet avantajına sahip olduğumuzu söyleyebiliriz. Rusya’da zeytin ve türevi ürünlerin perakendede çok yüksek fiyatlardan satıldığını gördük. Bunun Marmarabirlik için önemli bir fırsat olacağını düşünüyoruz. Rusya’da doğru ürün ve ambalaj seçimi yapıldığında satışlarımızın artacağını öngörmekteyiz. Amacımız Rusya’nın önde gelen marketlerinde yer alarak satışlarımızı artırmaktır. Aynı zamanda Rusya’yı Türki Cumhuriyetlerine açılan bir kapı olarak görmekteyiz. Dolayısıyla önümüzdeki süreçte Rusya’ya ihracatımızı artırmak amacıyla çeşitli tanıtım faaliyetlerine ve satış pazarlama aktivitelerine ağırlık vereceğiz.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.