Özel Güvenlik Haftası’nda anlamlı ödül

ADLİYE

22-28 Haziran tarihleri arasında kutlanan Özel Güvenlik Haftası vesilesiyle, kentte kamu güvenliğinin sağlanmasında büyük emek veren özel güvenlik görevlileri unutulmadı. Görevlerinde üstün başarı gösteren 6 özel güvenlik personeline Vali Erol Ayyıldız tarafından Teşekkür Belgesi takdim edildi.

Protokole Anlamlı Ziyaret

Heyet, program dahilinde ilk olarak Vali Sayın Erol Ayyıldız’ı ve ardından İl Emniyet Müdürü Sayın Kadir Gökce’yi makamlarında ziyaret etti. Ziyaretlerde, özel güvenlik sektörünün kamu güvenliğini tamamlayıcı rolü ve emniyet teşkilatıyla olan güçlü iş birliği vurgulandı.

6 Güvenlik Görevlisine “Üstün Gayret” Belgesi

Ziyaret esnasında, görevlerini yürütürken sergiledikleri dikkat, üstün gayret ve başarılı çalışmalarla öne çıkan 06 (altı) özel güvenlik görevlisi ödüllendirildi. Başarılı personele Teşekkür Belgeleri, Vali Erol Ayyıldız tarafından bizzat takdim edildi. Vali Ayyıldız, personeli tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.