• GÜNDEM
  • SİYASET
  • YAŞAM
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • SPOR
  • ADLİYE
  • KÜLTÜR – SANAT
  • DÜNYA
  • MAGAZİN

Yine intihar!

JURNAL
ADLİYE, MANŞET
10 Kasım 2015

Eşi çocuğunu alıp gidince intihara kalkıştı. Bursa’da yaşayan S.D (22) adlı kadının eşi ile bir süredir problem yaşadığı öğrenildi. Eşinin çocuğunu alıp gitmesine üzülen S.D ilaç içerek intihara kalkıştı.
Olay İznik’te meydana geldi. Geçtiğimiz gün S.D eşi ile problem yaşadı. Tartışmanın ardından çocuğunu alıp giden kocanın ardından bunalıma giren S.D, ilaç içerek intihara kalkıştı. İznik Devlet Hastanesine kaldırılan genç kadın buradan Bursa’ya sevk edildi. S.D’nin durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

YAŞAM HABERLERİ

16 ton pilavı, İstanbullulara ücretsiz olarak ikram edecek

Gazeteci Reha Muhtar hayatını kaybetti

İklim uzmanları çocuklarla buluşuyor

SİYASET HABERLERİ

“Esas nifak, sayın Bahçeli’nin Öcalan’a ‘kurucu önder’ demesidir”

“Kılıçdaroğlu’nu siyasi muhatap kabul etmem”

Özgür Özel, gençlerle bir araya geldi

EKONOMİ HABERLERİ

Türkiye’nin limon ihracatı 500 milyon dolara koşuyor

Emekliden ‘Açlık Grevi’ uyarısı

Bayraktar, 2026 yılı hububat müdahale alım fiyatlarını değerlendirdi

KÜLTÜR-SANAT HABERLERİ

Bursa Leylek Şenliği binlerce doğaseveri bir araya getirdi

Nilüfer’de Karadeniz rüzgarı sürüyor

Genç yetenekten ikinci kişisel sergi: “Evrimleşen turtalar”

ADLİYE HABERLERİ

Motosikletiyle fatura merkezine daldı

Bursa’da göçmen kaçakçılığı operasyonu: 1 tutuklama

Buldukları kredi kartından alışveriş yaptılar

OLAYLARI HALKA RAPOR EDEN GAZETE

  • İletişim
  • Künye

© 2022 Gazete Jurnal – Powered by Poyto Media